Arama HABERLERi

Standard Post with Image

Dosso Dossi Fashion Show’da Adriana Lima Rüzgarı Esti

İş tatili konseptiyle dünyada ilk kez uygulanan bir satış modeline imza atan Dosso Dossi Fashion Show, ünlü isimlerle Türk tekstil sektörünü dünyaya tanıtıyor. Bu yıl Victoria’s Secret meleklerinden Adriana Lima’nın katılımıyla gerçekleştirilen organizasyona 5 bin yabancı tekstil alıcısı katıldı. Her bir firmanın en az 15 bin dolarlık alım garantisiyle katıldığı Dosso Dossi Fashion Show, tekstil sektörüne 40 milyon dolar, Antalya turizmine ise 5 milyon dolar gelir sağlıyor. Bir hafta süren Dosso Dossi Fashion Show, en durgun zamanında Laleli, Osmanbey, Merter ve Çağlayan tekstil piyasasına büyük bir canlılık getiriyor. Antalya Expo Center’da gerçekleşen Dosso Dossi Fashion Show organizasyonuna LASİAD Yönetim Kurulu Başkanı Giyasettin Eyyüpkoca, LASİAD Yönetim Kurulu Başkan Vekili Muhammed Sancaktar, LASİAD Yönetim Kurulu Üyeleri; Erdem Soylu Karabağlı, Murat Eraslan ve LASİAD Yönetim Kurulu Asistanı Nada İsmail de katılım gösterdi. Adriana tweet attı, 800 bin kişi Antalya ismini duydu Dosso Dossi Fashion Show’da bir hafta süre ile dünyaca ünlü sanatçıların konserleri gerçekleştirilirken, yaklaşık 400 mankenin görev aldığı 45 ayrı defile düzenlendi. Antalya’da Expo Center’da 9 Ocak’ta düzenlenen defileye dünyaca ünlü Top Model Adriana Lima katıldı. Norm, Life Time, Velvet ve Awoss firmalarının hazırladığı özel giysileri podyumda sergileyen Adriana Lima’ya Emina Sandal da şarkılarıyla eşlik etti. Lima’nın Antalya’ya gelmeden önce twitter’dan attığı mesaj yaklaşık 800 bin takipçisi tarafından görüldü. Organizasyonda; Dünyaca ünlü performans grubu Kazaky, Ruslar’ın en ünlü şarkıcısı Dima Bilan ve Türk pop müziğinin ünlü isimlerinden Mustafa Sandal sahne aldı. Gecenin sunuculuğunu ise Kızıl Ajan lakaplı Anna Chapman yaptı. Anadolu’dan ilk kez katılım sağlandı Dosso Dossi Fashion Show’a yabancı tekstil alıcılarının yanı sıra bu yıl ilk kez Anadolu’dan da firmaların alım için katıldığını belirten Dosso Dossi Fashion Show Yönetim Kurulu Başkanı Hikmet Eraslan “Yabancı tekstil alıcılarına sağladığımız tüm imkanları yerli butik sahiplerine de tanıyacağız. Yerli mağaza sahipleri kapı kapı günlerce dolaşarak ulaşamayacakları binlerce ürüne bir anda sahip olabilecekleri gibi sezona rakiplerinden daha karlı ve iyi bir vizyonla girecekler” dedi. Katılımcı firmaların yıllık cirolarının yaklaşık yüzde 40’ını sadece Dosso Dossi Fashion Show’da gerçekleştirdiğine dikkat çeken Eraslan, organizasyona Balizza, Gizia, Icon, Romano Botta, Behçetti gibi tekstil sektörünün önde gelen firmalarının katılım sağladığını söyledi. Sadece bu iş için kurulan firmalar var Dosso Dossi Fashion Show’un Osmanbey, Laleli, Çağlayan ve Merter’deki tekstilciler için ciddi öneme sahip olduğunu belirten Eraslan, “Dosso Dossi Fashion Show’a katılan, tekstil firmaları bir etkinlikte 100 bin dolar ile 2 milyon dolar arasında ciro yaparken alıcılar ise, 15 bin dolar ile 400 bin dolar arasında alım gerçekleştiriyorlar. Biz fuarımızdaki standları 25 bin dolara kiralıyoruz. Ancak 100 bin dolarlık alım garantisi veriyoruz. Bu kadar satış yapamayan olursa stand ücretinde yüzde 20 indirim yapıyoruz. Sistemimiz tekstilcilerden büyük ilgi görüyor. Sektörde sadece bize iş vermek için kurulan firmalar var. Hazır giyimcilerin yanı sıra yan sanayiciler de fuara katılmak istiyor, önümüzdeki yıllarda bu firmalara da yer vermeyi düşünüyoruz” dedi. Anında sipariş, anında ödeme kolaylığı Dosso Dossi Fashion Show’un normal fuarlardan farklı olduğuna dikkat çeken Eraslan, sözlerini şöyle sürdürdü: “Dosso Dossi Fashion Show, doğrudan alım yapılan, iş garantili ve tatille işi aynı anda sunabilen bir organizasyon. Bu yönümüzle dünyada bir ilki gerçekleştirdik. Fuar alanında kurulan kioslarda müşteri sipariş verir vermez, sipariş üretici firmaya ulaşıyor. Biz hemen tekstilciye siparişin parasını ödüyoruz. Ürünü de bizim garantimizde alıcıya ulaştırıyoruz. Böylece fuar süresince ne kadar ciro gerçekleştirdiğimizi dakikası dakikasına görebiliyoruz, her şey kayıt altında. Biz alıcıyla satıcı arasında bir nevi banka işlevi görüyoruz. Yılda 2 kez gerçekleştirdiğimiz organizasyonla tekstil sektörüne yılda 80 milyon dolar katkıda bulunuyoruz.”  
Devamını Oku
Standard Post with Image

Bu sokakta neler oluyor?

Butik çiçekçiler, ‘hip’ kafeler, butikler, plak dükkânları... Burası İstanbul’un yeni cazibe merkezi Ahmet Fetgari Sokak. Sakinlerinin ‘arka sokak’ olarak tanımladığı, kendi halinde bir mahalle nasıl ‘Brooklyn’vari bir havaya büründü? İşte esnafın ve yeni sakinlerinin gözünden kısa zamanda yaşanan büyük değişim... Hafta içi Nişantaşı-Teşvikiye hattından insan manzaraları... Abdi İpekçi Sokak’ta yan yana dörtlü-beşli yürüyen elleri bol poşetli turist kafileleri, Atiye Sokak’ta ‘piyasa yapma’ gayesi içinde kısa paça pantolon ve jöleli saçlarıyla ortalığı kesen jön tayfası, Teşvikiye Caddesi’nde Hüsrev Gerede’nin başında, her süslü kapının önünde fotoğraf çeken sosyal medya bağımlıları... Ve onları yılmış gözlerle izleyen, muhtelif kafelere istiflenmiş sıkkın bir kalabalık. Bir dönem ‘cazibe merkezi’ konumundaki semt yorgun, heyecansız, bir garip istila altında...   Kaynak: http://www.hurriyet.com.tr/kelebek/hurriyet-pazar/bu-sokakta-neler-oluyor-41174336  
Devamını Oku
Standard Post with Image

LASİAD Dünya Modasını Takip Etmeye Devam Ediyor!

Ukrayna'nın en büyük ve prestijli uluslararası moda fuarı Kyiv Fashion, 10 – 12 Eylül 2019 tarihleri arasında Kiev’de International Exhibition Center alanında gerçekleşti. Department store, zincir mağazalar ve butik alım gruplarına hitap eden fuar, tüm moda profesyonelleri için önemli bir etkinlik olmasının yanı sıra Ukrayna pazarına girmek isteyen firmalar için eşsiz bir platform sağladı. Dünya piyasasındaki son trendleri ve tekstil gelişmelerini yakından takip eden LASİAD, bu fuara da  kayıtsız kalmadı. Kyiv Fashion fuarına LASİAD adına Yönetim Kurulu Başkan Vekili Muhammed Sancaktar, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ercan Hardal ve  Yönetim Kurulu Üyesi Ercan Çelik katıldı.
Devamını Oku
Standard Post with Image

Tarihi Yarımada'ya 20 milyon avroluk yatırım

Swiss International Otel Grubu, Tarihi Yarımada'ya 20 milyon avroluk 10 butik otel yatırımının ilki için Kube Gayrimenkul ile anlaşma sağladı. Yatırımın ilk ayağını oluşturacak Sultanhamam'daki tarihi 2. Vakıf Han'ın, 32 odalı butik otel olarak hizmet vermesi planlanıyor. Anlaşmanın İstanbul'daki imza törenine Swiss International Üst Yöneticisi (CEO) Henri W.R. Kennedie, Kube Gayrimenkul CEO'su Ruşen Baltacı ile Apex Danışmanlık ve Ticaret Grubu CEO'su Aran Hawker katıldı. Tören sonrası gazetecilerin sorularını yanıtlayan Swiss International Üst Yöneticisi (CEO) Henri W. R. Kennedie, Swiss International olarak Türkiye'ye yatırım yapmanın heyecan verici olduğunu ifade etti. Kennedie, 2. Vakıf Han'ı en kısa sürede restore ederek 2020 yılı içinde hizmete açmayı planladıklarını belirterek, "Butik otel konseptimiz olan Swiss Butique markası ile faaliyet göstereceğiz. İstanbul, dünyanın en önemli şehirlerinden biri. Türkiye pazarına İstanbul'dan giriş yapacağız." ifadelerini kullandı. Tarihi Yarımada'da kısa sürede 10 ayrı butik otele sahip olmayı hedeflediklerini aktaran Kennedie, böylelikle toplamda 200 odayla misafirlerini ağırlayacaklarını bildirdi. Kennedie, İstanbul'un turizm potansiyeline işaret ederek, "Burada kültürlerin, mutfağın ve İsviçre'nin mükemmel misafirperverliğin karışımını sunacağız. Çalışmalarımıza, Türkiye'deki partnerlerimizden Kube Gayrimenkul ve Apex Danışmanlık ve Ticaret Grubu ile hızlı bir şekilde devam edeceğiz." dedi. "Tarihi Yarımada için önemli bir yatırım" Kube Gayrimenkul CEO'su Ruşen Baltacı da 2. Vakıf Han projesinin üzerinde çok uzun zamandır çalıştıklarını ifade ederek, "Bu projede uluslararası yatırımcıyla yolumuza devam etmek istiyorduk. Swiss International'la hedefimizi gerçekleştirmekten memnuniyet duyuyoruz." diye konuştu. Baltacı, Sultanhamam bölgesinin İstanbul'un yeni cazibe merkezi olma yolunda ilerlediğini, iş ortaklarının bu bölgede büyüme konusunda istekli olduğunu ve iş birliklerinin kısa sürede yeni projelerle devam edeceğini söyledi. "Eski İstanbul" diye tabir edilen bölgede, çok nitelikli ve kaliteli binaların bulunduğunu aktaran Baltacı, şöyle konuştu: "Bu binalar ne yazık ki lokal işletmeciler tarafından işletiliyor. Swiss International'ın o bölgeye farklı bir dokunuşla İstanbul için iyi bir yaşam alanı oluşturacağını düşünüyorum. 2. Vakıf Han projesi, 2 milyon avro ile başlayan bir yatırım. Swiss International'ın Tarihi Yarımada'da ulaşmak istediği oda sayısı yaklaşık 200. Bu da İstanbul'a 20 milyon avroluk yatırımı getirecek." Baltacı, Swiss International'ın, butik otellerle İstanbul'a giriş yaptığını, alana indikten sonra 20 milyon avro ile yetinmeyip farklı konseptlerde daha büyük yatırımlar yapacağını düşündüğünü söyledi. Swıss Internatıonal  Verilen bilgiye göre, Swiss International Hotels & Resorts, 40 yıl önce İsviçre misafirperverliğini en iyi şekilde sunma hedefiyle turizm sektöründe faaliyet göstermeye başladı. Birleşik Arap Emirlikleri Ras Al Khaimah'da ve ABD'deki uluslararası servis merkeziyle global bir şirket olan Swiss International, uluslararası "İsviçre Kalitesi" kavramını taşıyan verimlilik, yenilik, sürdürülebilirlik, etik, doğruluk, nezaket, taahhüt ve beklenti idealleriyle hareket ediyor. Kaynak: https://www.aa.com.tr/tr/ekonomi/tarihi-yarimadaya-20-milyon-avroluk-isvicre-yatirimi/1664604
Devamını Oku